News Unsere Schule

06.12.2017

Samichlaus-Sprüchli für gross und klein

Wie es war, vor dem grossen Mann mit dem weissen Bart zu stehen, der sein dickes Buch vor sich aufgeschlagen hatte und all die Geschichten des vergangenen Jahres kannte? Angsteinflössend kam er ganz in Rot mit seinem Esel und dem Schmutzli aus dem Wald und man hörte ihn schon von Weitem mit seiner Glocke.


Trotzdem war man selber ganz ungeduldig, weil man schliesslich nie genau wusste, was einen erwartete. Woher er seine Quellen hatte und Dinge wusste, die doch eigentlich absolut geheim waren. Bis zum Moment, in dem der Samichlaus einem in die Augen schaute und fragte «Und? Warst du auch schön brav dieses Jahr?»

Mit zitternden Knien und einem ehrfürchtigen Blick auf den Schmutzli versuchte man mit einem Samichlaus-Sprüchli die Gunst des Samichlaus zu erlangen. Denn anstelle von Ermahnungen, Tadel oder gar der Rute erhofften sich am Ende alle doch nur das Eine: einen Haufen Schokolade, Mandarinen, Spanische Nüssli und Lebkuchen.

 

Mis Seckli? | Für Kinder ab 4 Jahre

Samichlaus du grosse Ma,

dörf ich ächt mis Seckli ha?

Ich bin ganz lieb xi s ganze Jahr

chasch mer s glaube da isch wahr.

 

Samichlaus ich hett en Wunsch | Für Kinder ab 5 Jahre

Samichlaus ich hett en Wunsch:

Wänn du dänn zu öis hei chunnsch

wett ich mit dir use gah

und e chli zum Esel schtah

wett sin Chopf i’d Arme näh

und em e chli z’Ässe gäh.

 

Samichlaus-Sprüche für die Grösseren

In der Schulzeit wird oft gedichtet und gereimt,  

nicht nur für den Samichlaus sind diese Versli gemeint.

Der Zauber der Weihnachtszeit getragen durch Worte, 

für Kinder jeden Alters haben wir die passende Sorte. 

 

Samichlaus du guete Maa | Für Kinder ab 7 Jahren

Samichlaus du guete Maa

ändlich bisch du wieder da.

Chonsch cho luege, was ich mache

wien ich spiele, singe und lache.

Tuesch mich lehre, s’ Härz zverschänke

und e chli a anderi dänke.

Nur so bin ich sälber froh

unds Christchind cha zumer cho.

 

Samichlaus, lueg uf em Tisch | Für Kinder ab 10 Jahren

Samichlaus, lueg uf em Tisch

s chliine Cherzli, wo det isch,

lüüchtet nume wäge dier.

Du und ich und alli mier

freuid üs, dass Chlausziit isch.

Und s chlii Cherzli uf em Tisch

seit, das ganz glii Wienacht isch.

 

De Samichlaus, de Samichlaus | Für Kinder ab 12 Jahren

De Samichlaus, de Samichlaus,

so tönts vo Huus zu Huus.

Gar mängem Chind chlopft s’Herz so fest

und luegt zum Fenster uus.

Jetzt polderets dur d’Stege-n-uuf,

was hed er ächt im Sinn?

Er treit en Sack so schwer und grooss,

was tuusigs isch da drin?

De Sack de nimmt er immer mit

für d’Chinde grooss und chlii.

De braave leert er d’Nusse druus,

die böse steckt er drii.

 

Quelle: https://famigros.migros.ch/de/ausfluege-und-freizeit/musik-und-verse/samichlaus-versli